Vill ni se en bra film? Se hit!

DVD Film: The Girl Next Door

Igår kväll så gick det en film på TV som hette "The Girl Next Door" från 2004.
Filmen hade hållt på i en halvtimma, och jag gillar inte att hoppa in i filmer bara.
Så idag så såg jag till att få låna filmen för att se den. Jag kan ju säga att jag är
hur glad som helst för att jag spenderade 1 timme och 40 minuter på den.
Helt klart den bästa College komedin jag någonsin har sett och kanske kommer att se.
Har sett jävligt många College filmer men den här slår allt. Superbad som ni kanske
kommer ihåg? Filmen heter "Supernollan" på svenska. Med i den är bl.a Michael Cera
och många mer. Den filmen låg högst upp på min lista tills för några minuter sen.
Jag kan säga er att det har var första gången jag såg "The Girl Next Door" och det
blir garanterat inte den sista. Den är så himla bra. Om ni kan låna den här filmen
så gör det. Annars så kan ni faktiskt hyra den HÄR för ett väldigt billigt pris.

Nu har jag ju faktiskt inte berättat för er vad filmen handlar om.
Tänkte faktiskt skriva lite om den.

Handling:
College killen Matthew är en kille som pluggar och gör allt för
att få stipendiet skolan. Han ger verkligen allt och skippar
alla vilda fester som alltid är när sistaårs elverna på skolan ska gå ut.
Stipendiet betyder allt för honom. Likaså är det för hans två kompisar
som kämpar för att komma in på filmskolan. Men så en dag så ser
Matthew en tjej som flyttar in precis bredvid honom. Från första ögonkastet
så blir han kär i henne och hela hans liv förändras. Från att vara skolans
pluggis till att försöka vara så "cool" som möjligt.

TÄNKER inte skriva mer, för jag är så jävla duktig på att spoila filmer.
Se den här! Ni får aldrig missa dne här.

En trailer till filmen finns att se här:




Kommentarer
Postat av: Veronica

Svar:

Just nu gör jag inte mkt.. ska snart plugga lite spanskaglosor. Jaså, vilken var det då?:)

2009-09-17 @ 17:41:50
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0