Utdragen tand hos tandläkaren!

Hela morgonen började med att jag verkligen inte ville gå
upp från sängen klockan 07:00 imorrse. Det var så himla skönt
att bara ligga där. Kände verkligen hur ögonlocken bara ville åka ner
och att jag ville sova mer! Jag drog mig iallafall upp 07:50 och fyllde
en talrik med fil och flinger! Sen efter frukosten klädde jag på mig
för att dra till tandläkaren. Väl hos tandläkaren tog det lite tid eftersom
dom fick ha en patient på övertid. Men efter ett tag var det äntligen min tur!
Jag satt mig i stolen och fick bekräftat att dom skulle dra ut min visdomstand.
Jag blev helt stel i hela kroppen, men försökte se lugn ut. Allting började med
att han bedövade utsidan av tandköttet 2 gånger, sen tog han insidan 1 gång.
Efter det tog han fram en konstig pinne och körde in den i munnen vid visdomstanden
och drog till lite. Han frågade om det gjorde ont, och då sa jag "Nej."
Då drog han till som fan och tanden ploppade ut? Tog kanske 2-4 sekunder att få
den utdragen? Helt jävla sjukt. Han sa iallafall att jag hade en jävla tur, för sånt
där kan ta 20-40 minuter. Efteråt fick jag som en liten chock och började må
illa som fan. Men nu känns allt bra. Munnen är sjukt bedövad! :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sounds nice Mr.Eddie ;)

2009-09-16 @ 15:39:38
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0