Yatzy, Norsk film


Idag så såg jag och min flickvän filmen Yatzy som är en norsk film.
Jag kan inte ge den här filmen dåligt betyg eftersom den var så jävla bra.
Den var bra genomtänkt och hade även ett väldigt bra manus.
Skådespelarna var bra. Det här är en norsk ungdomsfilm, men den går även hem hos äldre.

Filmen handlar om en ung kille som heter Daggi som placeras i olika fosterhem
eftersom det inte går någe bra för han vart han än kommer. Han kommer till en håla mitt
ute på landet efter att han har bott i Oslo. Där träffar han tjejen Gloria som är ute
efter nya möjligheter i livet. Likaså är Daggi. Dock går det inte som dom har tänkt sig.

Vill inte säga så mycket mer eftersom jag avslöjar filmen då.
Men jag tycker ni kan kolla in den här trailern:


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ok, då ska jag ge filmen en chans!

2009-08-19 @ 10:19:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Natalia

ja det får vi väl se. har inte varit på konserten än;)



den har jag hört talats om. känner igen namnet.höm...

2009-08-19 @ 11:52:11
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0