Slutredigerat för idag

Nu orkar jag inte redigera någe mer idag.
Hittar ingen bra musik, tyvärr...
Sen är det en massa andra saker som jag tänker på som gör mig irriterad.
Finns en viss jävla person som är sinnesjuk och irriterar mig dygnet runt.
Personen jag snackar om är inte ens värd att nämna namnet på.
Vilket kön personen har tänker jag inte ens nämna. Ibland undrar jag om den jag
skriver om inte kommer från en helt annan planet. Kanske en utomjordling som är här
för att störa alla. Hela saken om att jag inte nämner namnet blir nästan som Harry Potter
filmerna/böckerna där dom inte får nämna den onda personens namn.
Personen irriterar och stör inte bara mig. Den stör även hela min familj + många andra.
Men som sagt, alla vet ju att personen har något fel där uppe. Någonting står ju inte helt
rätt till. Tror nästan personen behöver vård inom psykiatrin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0