Ännu en dag har gått...

Jahapp. Dagen gick ju riktigt fort. Har varit ute och snurrat med bilen en del.
Körde och köpte lite godis nu på kvällen. Tänkte kolla på en rulle om ett tag.

Ibland får jag tillbaka den här körkorts feelingen. Känns helt otroligt att jag
klarade av att ta kortet. Känns sjukt bra. En annan sak som är lite minus är
att jag måste byta alla bromsbelägg på bilen inklusive handsbromsen eftersom
den inte tar för fem öre. Testade nyss att dra upp handbromsen för kung och
fosterland, men jag kunde ju iallafall köra framåt! Så, det blir att byta den med.
Och det måste göras snart eftersom att bilen måste in på besiktning innan september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0